ČILI Draugai lojalumo programa (toliau – lojalumo programa) parengta tam, kad Jūs suprastumėte, kas mes esame, kokius asmens duomenis apie Jus renkame, kodėl juos renkame ir ką su jais darome.
Duomenų valdytojas: UAB "LTK Food Group", įregistruota Lietuvos Respublikos Juridinių asmenų registre, juridinio asmens kodas 301806823, registracijos adresas Rinktinės g, 5-101, Vilnius, Lietuva (toliau - Duomenų valdytojas arba mes).
Tel.: +3705 273 8777. El. paštas: [email protected].
Ši lojalumo programa detaliau žr. (privatumo politikos puslapyje) apibrėžia pagrindines Jūsų asmens duomenų tvarkymo taisykles ir sąlygas, kurios taikomos:
KAS GALI DALYVAUTI
Norint dalyvauti šioje programoje, būtina atitikti šiuos reikalavimus:
Prisijunkite prie svetainės www.cili.lt arba „Čili Pizza“ programėlės.
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite.
Patvirtinkite (spustelėdami) privatumo politiką ir sutikite gauti rinkodaros pranešimus bei personalizuotus pasiūlymus.
Pateikite užsakymus (pristatymui arba atsiėmimui) už ne mažesnę kaip 13.5 € (su PVM) sumą per svetainę www.cili.lt arba „Čili Pizza“ programėlę akcijos galiojimo laikotarpiu.
Dalyvavimas programoje reiškia, kad dalyvis supranta ir sutinka su šiomis taisyklėmis bei privatumo politika.
GALIOJIMO LAIKOTARPIS
Ši programa galios neribotą laiką, kol „Čili Pizza“ jos nenutrauks.
„Čili Pizza“ turi teisę bet kuriuo metu nutraukti programą, iš anksto įspėję klientus bent prieš mėnesį, kad šie galėtų iškeisti savo sukauptus taškus.
KLIENTŲ LYGIŲ PAVADINIMAI
Lojalumo programoje yra 3 klientų lygiai: auksinis (15% nuolaida visam krepšeliui), sidabrinis (10% nuolaida visam krepšeliui) ir bronzinis (5% nuolaida visam krepšeliui. Kiekvienas lygis suteikia skirtingą nuolaidą krepšeliui ir skirtingus prizus.
Lygiai nustatomi pagal sukauptų taškų skaičių:
Auksinis lygis: klientai, kurie per pastaruosius 6 mėnesius sukaupė 10 ar daugiau taškų ir sutiko su rinkodaros pasiūlymais
Sidabrinis lygis: klientai, kurie per pastaruosius 6 mėnesius sukaupė nuo 5 iki 9 taškų ir sutiko su rinkodaros pasiūlymais
Bronzinis lygis: klientai, kurie užsiregistravo ir sutiko su rinkodaros pasiūlymais
Sukauptų taškų kiekis tikrinamas kasdien, kad būtų patvirtintas atitinkamas lygis. Jei klientas pakeičia lygį (kyla aukščiau arba leidžiasi žemiau), tai vyksta atsižvelgiant į šiuos veiksnius:
Pakilimas lygiu aukščiau: tikrinami per pastaruosius 6 mėnesius už užsakymus sukaupti taškai. Klientas turi 6 mėnesius, kad surinktų reikalingą taškų kiekį pakilimui į aukštesnį lygį. (pvz., iš sidabrinio į auksinį arba iš bronzinio į sidabrinį).
Nusileidimas lygiu žemiau: tikrinami per pastaruosius 6 mėnesius surinkti taškai. Jei klientas nesurenka pakankamai taškų, jis pereina į žemesnį lygį (pvz., iš auksinio į sidabrinį arba iš sidabrinio į bronzinį)
Tiek kilimui lygiu aukštyn, tiek nusileidimui žemyn nebus atsižvelgiama į taškus, gautus per loterijas, konkursus ar kitais būdais, nei pateikiant užsakymus per „Čili Pizza“ svetainę arba programėlę. Šie taškai nebus įtraukti į kliento lygio nustatymą.
PASTABA: Norint apskaičiuoti taškų galiojimo laikotarpį, atsižvelgiama į registracijos datą ir sąlygas.
„Čili Pizza“ pasilieka teisę peržiūrėti ir keisti taškų skaičių, reikalingą kiekvienam lygiui.
KAIP GAUTI ČILI TAŠKUS
Klientai gali gauti ČILI taškus pagal pateiktų užsakymų skaičių ir vidutinę piniginę vertę. Yra 5 lygiai:
1 lygis: Užsakymai nuo € 13.50-19.99 € = 1 taškas
2 lygis: Užsakymai nuo € 20.00-24.99 € = 2 taškai
3 lygis Užsakymai nuo € 25.00-34.99 € = 3 taškai
4 lygis Užsakymai nuo € 35.00-39.99 € = 4 taškai
5 lygis: Užsakymai nuo 40+ € = 5 taškai
Klientai, pateikę daugiau nei vieną užsakymą per dieną, kaupia taškus iš visų užsakymų. Taškai gali būti šių būsenų:
Galimi: Taškai, kuriuos galima iškeisti ir naudoti tą pačią dieną.
Laukiantys: Taškai, kurie dar yra tikrinami ir kuriuos bus galima iškeisti tik praėjus 24 valandoms nuo jų gavimo.
Panaudoti: Taškai, kurie jau buvo iškeisti ir panaudoti klientų.
Pastaba: Jei klientas atsisako gauti rinkodaros pranešimus ir/ar duomenų analizę, kad gautų personalizuotus pasiūlymus, klientas bus pašalinti iš programos. Tokiu atveju kliento taškai bus užšaldyti ir negalės būti naudojami, kol jie vėl neprisijungs prie programos. Užšaldyti taškai galioja 6 mėnesius. Užsakymai, pateikti būnant už programos ribų, nebus įskaičiuoti į lojalumo lygį ar taškus. Klientai negalės reikalauti iš ČILI PIZZA jokio finansinio atlygio ar kitokios kompensacijos, susijusios su akcijomis ar šia programa.
TAŠKŲ IŠKEITIMAS
Klientai gali iškeisti ČILI taškus į „ČILI PIZZA“ prizus (žr. pridedamą lentelę) pagal sukauptų taškų kiekį ir savo kliento lygį (auksinis, sidabrinis, bronzinis).
Kai klientai surenka reikiamą taškų skaičių tam, kad galėtų pasinaudoti ČILI PIZZA prizais, jie gali pasirinkti norimą prizą ir gauti jį, laikantis sąlygų, nurodytų www.cili.lt.
ČILI PIZZA pasilieka teisę peržiūrėti ir koreguoti pasiekiamas akcijas savo nuožiūra.
ČILI PIZZA prizų pasirinkimo atveju klientai neturi atlikti išankstinių pasirinkimų, tokių kaip ingredientų, padažų ir kt. Klientai tiesiog pasirenka norimą prizą, o jis automatiškai pridedamas į jų krepšelį, atimant reikalingą taškų kiekį.
Klientai gali iškeisti visus turimus taškus viename užsakyme, tačiau gali pasirinkti tik tas akcijas, kurios atitinka jų lygį (auksinis/sidabrinis/bronzinis).
ČILI PIZZA prizų iškeitimo instrukcija:
Prisijunkite prie www.cili.lt
Pasirinkite atsiėmimą vietoje arba pristatymą nuo 13.5 EUR (atsiimant vietoje nėra minimalaus užsakymo).
Eikite į „Čili draugai“ ir pridėkite norimus prizus į savo krepšelį.
Grįžkite į meniu tęsti užsakymo arba eikite tiesiai į atsiskaitymą.
Pasirinkite mokėjimo būdą.
Užbaikite užsakymą.
TAŠKAI PAGAL LYGIUS
Prizus už taškus galimi atsiimti ČILI PIZZA restoranuose, kuriuose vykdomi užsakymai internetu iš cili.lt puslapio
Jei pasirinksite „atsiėmimą vietoje“, už tai nebus taikomas joks mokestis. Tačiau jei pasirinksite „pristatymą“, už pristatymą taikomas mokestis, jis bus pridedamas papildomai (iki 2 km mokestis netaikomas) . Minimalus užsakymo dydis užsakymui į namus 13.5 EUR
ČILI Draugai LOJALUMO PROGRAMOS MECHANIKA
Visose platformose, tiek www.cili.lt, tiek ČILI PIZZA programėlėje, galite tiesiogiai pasiekti lojalumo programą „ČILI Draugai“ iš naršymo juostos. Čia rasite:
Kas tai yra?
Programos aprašymą ir tiesioginę registracijos nuorodą. Jei nesate registruotas, turite sutikti (spustelėdami): privatumo politiką ir gauti komercinius pranešimus bei suasmenintus pasiūlymus pagal savo profilį, kad galėtumėte priklausyti programai.
Kaip tai veikia?
Infografiką, kuri nuosekliai parodo žingsnius nuo registracijos iki prizų iškeitimo.
Kaip gauti ČILI taškus?
Gidą, kaip gauti taškus.
Mano ČILI taškai, kas tai?
Tai vartotojo piniginė, kuri yra lojalumo programos dalis, kurioje rasite informaciją apie:
Galimus: Taškus, kuriuos galite iškeisti ir naudoti tą pačią dieną.
Laukiančius: Taškus, kurie dar tikrinami ir bus pasiekiami po 24 valandų.
Panaudotus: Taškus, kurie jau buvo iškeisti ir panaudoti.
ČILI PIZZA Prizai:
Iš šios dalies klientas galės pasiekti visus prizus, kuriems jau sukaupė reikiamą taškų kiekį, spustelėti norimą prizą ir pateikti užsakymą.
SVARBU: Norint dalyvauti ČILI draugai lojalumo programoje reikia būti registruotam vartojui ir sutikti su rinkodaros pasiūlymais.
BENDROSIOS SĄLYGOS
Kiekvienas užsakymas, kurio vertė yra 13.5 € ar daugiau (su PVM), kaups tam tikrą ČILI taškų skaičių, priklausomai nuo užsakymo sumos, nepriklausomai nuo to, kuriame restorane užsakymas buvo pateiktas.
Atšaukti užsakymai nebus laikomi galiojančiais, ir ČILI Draugai taškai nebus priskiriami kliento paskyrai.
Jei klientas nustoja sutikti su privatumo politika, gauti komercinius pranešimus ir/ar duomenų analizę, jo taškai bus užšaldyti, ir klientas negalės reikalauti iš ČILI PIZZA jokio finansinio ar kitokio atlygio, susijusio su šia programa.
ČILI taškų galiojimo laikas yra 6 mėnesiai. Jų galiojimas skaičiuojamas nuo tada, kai taškai tampa pasiekiami vartotojui „ČILI Draugai“ skyriuje.
Čili taškus galima išsikeisti tik užsisakant iš cili.lt puslapio arba "ČILI PIZZA" programėlėje.
Taškai gali būti derinami su kitais pasiūlymais ir/ar prizais, jei laikomasi abiejų akcijų sąlygų.
Kadangi ši lojalumo programa grindžiama klientų duomenų analize, dalyvavimas joje reiškia, kad dalyvis sutinka gauti rinkodaros pranešimus iš ČILI PIZZA ir, remiantis jų profiliavimu, gauna personalizuotus pasiūlymus.
DUOMENŲ TVARKYMO TIKSLAS
Kaip nurodyta ČILI PIZZA svetainės (www.cili.lt) privatumo politikoje, primename, kad UAB ČILI PIZZA tvarko pateiktą informaciją tam, kad siųstų informaciją ar rinkodaros pranešimus bet kokiomis priemonėmis apie įmonės produktus ir (ar) paslaugas. Taip pat siekiama pritaikyti komercinius pasiūlymus pagal jūsų pageidavimus, remiantis jūsų asmeninės ir komercinės informacijos analize bei segmentacija, įskaitant šią komercinę kampaniją.
TEISINIS PAGRINDAS
Teisinis pagrindas: Pažymėdamas sutikimo laukelį, klientas išreiškia sutikimą gauti suasmenintus rinkodaros pranešimus, pritaria lojalumo programos sąlygoms ir privatumo politikai. Klientas turi teisę bet kuriuo metu atšaukti savo sutikimą, tačiau tai neturės įtakos duomenų tvarkymo teisėtumui iki atšaukimo. Vis dėlto, jei klientas atšaukia sutikimą, jis nebegalės dalyvauti lojalumo programoje ar gauti iš jos jokios naudos, įskaitant prizų ar pasiūlymų suteikimą.
Lojalumo programos esmė yra ne tik apdovanoti klientus už jų lojalumą, bet ir pasiūlyti jiems kuo vertingesnius, jų poreikiams pritaikytus pasiūlymus ir akcijas. Tam, kad tai būtų įgyvendinta, būtina analizuoti klientų pirkimo elgseną, jų pasirinkimus bei ankstesnių užsakymų duomenis. Rinkodaros sutikimas leidžia mums pritaikyti programos pasiūlymus taip, kad jie būtų ne tik aktualūs, bet ir maksimaliai naudingi kiekvienam dalyviui.
Be to, rinkodaros pranešimai yra svarbi programos dalis, nes jie suteikia galimybę tiesiogiai informuoti dalyvius apie specialias nuolaidas, unikalius pasiūlymus ir prizus, kuriuos galima įsigyti už sukauptus taškus. Ši komunikacija neatsiejama nuo programos funkcionalumo, nes ji leidžia užtikrinti, kad dalyviai žinotų apie visas savo galimybes ir galėtų pilnai pasinaudoti lojalumo programos teikiamomis naudomis.
Kadangi lojalumo programa yra orientuota į ilgalaikį ryšį su klientais, rinkodaros sutikimas tampa būtinu įrankiu, leidžiančiu įvertinti klientų preferencijas, efektyviai teikti jiems aktualią informaciją ir nuolat tobulinti programos pasiūlymus pagal dalyvių lūkesčius. Tai padeda užtikrinti, kad programa išliktų vertinga klientui ir motyvuotų jį tęsti dalyvavimą.
Todėl rinkodaros sutikimas nėra vien papildoma sąlyga, o esminė dalis, užtikrinanti, kad lojalumo programa veiktų pagal savo tikslą – teikti personalizuotą, kokybišką ir vertingą patirtį kiekvienam klientui.
ASMENINIŲ DUOMENŲ SAUGOJIMAS
Pateikti asmens duomenys bus saugomi tol, kol nebus paprašyta jų ištrinti ar atšaukti, ir tiek, kiek būtina nurodytiems tikslams pasiekti.
DUOMENŲ GAVĖJAS
Jokio kito duomenų perdavimo ar atskleidimo tretiesiems asmenims nenumatyta, išskyrus, jei to reikalauja įstatymai.
TEISIŲ ĮGYVENDINIMAS
Dėl teisės susipažinti su duomenimis, juos ištaisyti ar ištrinti, apriboti jų tvarkymą, prieštarauti duomenų tvarkymui arba perkelti savo duomenis, vartotojas gali kreiptis į ČILI PIZZA raštu Rinktinės g, 5-101,
arba el. paštu [email protected], pridėdamas savo asmens dokumento kopiją.
Klientas, ypač jei nėra patenkintas savo teisių įgyvendinimu, turi teisę pateikti skundą nacionalinei priežiūros institucijai, šiuo atveju – Duomenų apsaugos inspekcijai.
ATSAKOMYBĖ
ČILI PIZZA neprisiima atsakomybės, jei klientai negauna „ČILI Draugai " prizų, jei jie neatitinka programos reikalavimų.
PROGRAMOS SĄLYGŲ KEITIMAS
ČILI PIZZA pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, sustabdyti ar visiškai panaikinti programą savo nuožiūra.
TEISĖ PAŠALINTI SUKČIAUJANT DALYVAUJANČIUS
ČILI PIZZA pasilieka teisę pašalinti bet kurį dalyvį, kuris pažeidžia programos taisykles, trukdo normaliai programos eigai arba nesilaiko visų viršuje išvardintų sąlygų. ČILI PIZZA siekia, kad visi dalyviai dalyvautų lygiomis sąlygomis, laikydamiesi sąžiningumo principų.