Pradžia

„Čili Pizza“ – viena iš lyderių pagal aptarnavimo kokybę!

„Čili Pizza“ – viena iš lyderių pagal aptarnavimo kokybę!

Tai - slapto pirkėjo tyrimą atlikusių „Shopper Quality Group“ ekspertų išvados. Iš viso vertinti 6 restoranų tinklai, visi tyrimo rezultatai skelbiami „Verslo žiniose“. 

„Užsakovų šiuose sektorių tyrimuose nėra, juos darome savo iniciatyva, neklausiant rinkos dalyvių, ar jie nori būti ištirti ar ne, mūsų tikslas atkreipti dėmesį į sektoriaus aptarnavimą bendrai viešinant stipriausias ir silpniausias aptarnavimo puses“, – teigia Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.

Tyrimo metu slapti pirkėjai vertino tokius aspektus, kaip pirmas kontaktas, užsakymo priėmimas ir vykdymas, papildomas siūlymas, darbuotojo išvaizda ir elgsena, maisto kokybės vertinimas, atsiskaitymas ir restorano aplinka.

Plačiau: vz.lt

Tęsti apsipirkimą Apmokėti